Påsklov! ♥


Yes, äntligen looov! Jag kommer nog mest att vara med kompisar och sen så kommer vi att åka till vårt landställe!

Har faktiskt planerat ett inlägg i några dagar men jag har behövt gå ut och fota för det och jag har liksom inte hunnit men med lite tur så kommer det nog imorgon, haha!♥
Har också fått två nya vårjackor men de är fortfarande lite för kallt att använda dom men det ska nog gå när vi kommer tillbaka till skolan! En grå jacka och en jeansjacka.
Man blir så glad när man tittar ut på morgonen och det är fullt av snödroppar och vinterjäck på allas tomtar, och solen värmer verkligen! -Bara några veckor kvar....!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine!!! (Din granne)

Hej hej!!! Ville bara säga att jag och två andra kompisar har skaffat en blogg!!! Jag saknar dig!

Har ni bytt veckor nu igen? Har inte sätt dig på ett tag!

Jag har inte kvar ditt nummer så om du kanske skulle kunna skicka det till mig!? Jag har samma nummer iallafall<33

Fyller år på måndag! Hoppas det blir kul!!!!

Glad påsk på dig!



/Jossan din granne!!!

PS: våran blogg:www.jordgubbsteametmedvaniljsas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback