sova sova sova...

Usch e så himl trött! Har pluggat typ ända sedan jag kom hem ifrån skolan!
BLÄ!
Och så e det så mycket att ta igen nu i skolan eftersom jag va sjuk nästan hela förra veckan.
Kan inte somna nu med en gång så ja ska titta på en liten film som e 20 minuter!

Hihi, många har frågat om min andra blogg! Vad den heter asså. Haha, tänker inte berätta det nu!
Kanske näste vecka?

Hehe ledsen för dålig uppdatering denna vecka men som sagt var har jag mycket läxor...
Jobbit att gå i högstadiet! Fast vi hade ändå mycket mer läxor i sexan.

Skriver imorgon om jag hinner. Har franskaprov på torsdag... Och skolan kommer före bloggandet.

Okej, sov ott alla läsare!


 


Kommentarer
Postat av: Sophie

sv; så himla fint är det! vill såå ha det bedsetet =D

2009-09-23 @ 16:44:05
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback