Nejnejnej

Blä, jag hatar prov! Men vem gör inte det..?
Har iaf sovmorgon idag till 09.05.  Och första lektionen e idrott.
Jag ska inte vara med på den så då ska jag göra lite matte och om jag hinner, titta igenom fysiken en gång till...
Har typ lite problem med mobben, för jag har typ inte fått mitt simkort än så den funkar inte. 

Tror inte att det blir så mycket bloggande i helgen för jag måste jobba ikapp vissa saker från när jag va sjuk,
men jag lovar att blogga igen efter skolan!

Och jag glömde fråga er en sak! Jag och mina kompisar undrar varför man har fysik?
När får man liksom användning för det?! Vi gör ändå mest matte på lektionerna, men vi har ju faktiskt mattelektioner också!!!
Ctina och jag gick till Baldersskolan igår (vi gick lågstadiet där. Det e världens BÄSTA skola!)
för att hälsa på våra gamla lärare. Det va skitkul! Vi frågade dem vrför man hade fysik, när får man användning för det? Båda sa att dem aldrig hade haft det och att dem inte visste.

Önska mig lycka till på provet!







                                    Tar med mig turhalsbandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback