Min Dag:

Hej hej! :D
Idag har vi varit i simhallen med våra grannar. Efter det fikade vi på bowlinghallen.
OCh efter det åkte vi hem för att äta lunch. Sedan så åkte vi för att handla.
OCh när vi kom hem hade vi tvättstugan, kom precis up därifrån.
Nu ska jag slappa och se på tv.
Imorgon ska vi på museeum. Men på kvällen måste jag plugga...
Ska se på 27 Dresses nu, och äta lite lördagsgodis!

En liten fråga som en kompis frågade mig:
Skulle du välja att ha två  dagars helg eller att sluta skolan tidigt varje dag. Helger oxå då!
Vi skulle välja att ha helg!!!

Kollade på new moon bilder på google nyss.
Jag skulle  inte välja att ha en sådan här klocka, men om ni var tvungna att välja en av klockorna vilken skulle ni  välja?
















Hoppas att ni får en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: frida

Höm, jag skulle nog vilja den fyrkantiga klockan med Edward på. Hot hot hot! Haha! xD

2009-09-26 @ 20:13:58
URL: http://ifrida.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skulle inte vilja ha en sån klocka heller, tycker det är lite överdrivet xD

Kram Sara

2009-09-29 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback