Jag har fått en ny mobil!!!

 Aaaaaah! Var nyss och köpte en ny mobil! OCh den e såååå snygg!
Ctina kom hem till mig idag också. Jag var sjuk hela förra veckan ju, och vi har prov imorgon på fysiken.
Så Ctina lärde mig lite av dem sakerna jag hade missat.
Vi gick till kiosken och köpte Ben and jerrys till mellis.
Efter det så sa pappa att vi skulle åka och köpa ny mobbe till mig med en gång, och ctina ba: Åh, får jag följ med?!
Så hon kom med!
Mobben laddar nu så vi får nog snart se hur den e, men den ska typ äga!
I Love It!
Lägger ut bilder senare på hur den ser ut liksom nnär jag har fått igång den!
Åh just det det e en touch!
Haha, ctina o jag gick runt i typ 40 min. och kollade på systemkameror och mobiler, datorer m.m.
Hoppas att den funkar till imorgon!




 Ha det bra alla läsare! :D
                                                                                     


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Men OMG!! Ge mig din MOBIL ELVIS!!

2009-09-29 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback