hehe...



Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag... Inte så långt igentligen. 3 dagar. Men det är ändå dåligt! Jag som brukade blogga varje dag!
Idag var en lång dag! Typ inga roliga lektioner... På gympan så skulle vi jogga till ösbysjön. Alla i klassen gick.
Och ingen viste var ösbysjön var så vi kom fram lite sent... Och så var det iskallt ute! Frös såååå mycket!
Det känns så konstigt att behöva använda vantar igen! Måste komma ihåg det till imorgon...
Nu väntar jag bara på att vänner ska börja! Och efter det kommer idol! Men bät av allt! Om en vecka börjar Desperate Housewives igen! YEAH! Kom att tänka på det nyss för reklamen gick...

På syslöjden ska man brodera nått. Frida och jag ska göra en kudde med Hello Kitty på! Asså hello kitty på bilden här! Fast istället för snöflingan så har jag ett hjärta och frida en stjärna!

/Elvis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback