Haha, jag har en liten hemlighet som ni inte kommer att få reda på!

Rubriken säger allt!
Jag har startat en ny blogg! Eller en till blogg då!
Jag lovar att fortsätta skriva på ennet!
Ennet är viktigare än den andra bloggen!
Den andra bloggen handlar bara om en sak.
Och ni som har följt min blogg ett tag vet ju vad som jag tycker är bäst i världen.
T.W.I.L.I.G.H.T.
Så ni kan nog gissa vad den handlar om?
Haha, men jag kommer ej att berätta adressen för er!
Denna vill jag ha litee mer hemlig.
Tänker inte ens berätta om den för mina kompisar...


Snart ska jag kolla lite i mitt rum hur det går att flytta om på ett bra sätt?
Ska ta in ett skrivbord med en gammal dator till.
På datorn finns nämligen PHOTOSHOP! Det är rätt så gammalt (önskar mig photoshop elements)
men ska nog funka!
Isf kommer jag att göra designer! Bloggdesigner!
Men förvänta er inte att jag kommer att vara superbra!

Ha det bra!
Och jag kommer inta att berätta adressen!
MOHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: frida

Naow, inte ens för mig..? :'(

2009-09-18 @ 18:48:36
URL: http://fridasplace.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback