Hemma hos Cissi!

  Bilden är snart 3 år gammal och inte speciellt fin men det var den enda bild jag hittade med dem båda på...

Heeeeej! Igår var Frida och jag hemma hos Cc. Vi åt middag där och efterdetdansade vi typ asmkt till samma låt om och om igen!
Nu sitter jag och pluggar geografi till provet på torsdag. Har tråkigt..! Har pluggat i snart en och en halv timme och lyssnar på spotify...

Igår när vi gick in på cissis dator så gick hon in på blogg.se. Oj vad hon skrek och då började vi oxå göra det för hennes inlägg var med på första sidan!!! Blev typ asglad när jag fick reda på att foki blev årets blogg! Hon har typ världens sötaste och roligaste blogg!

Blääää, dags föratt plugga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback