12 Oktober

Heeej! :D
JUst nu sitter jag i soffan och tittar på Disney Channel. Väntar på att klockan
ska bli sju! Efter det blir det bra på tv i en timme!
I går fyllde min söta hund SAFFRAN 3 år!!! GRATTIS! Hon fick typ asmycket godis.
Aja, imorgon så börjar vi med bild i skolan. Ett av dem tråkigaste ämnerna. I sexan var det typ den roligaste lektionen men nu e det tråkigt. Vi håller bara på och målar ett par mappar...
Sen måste jag gå tidigare från skolan (men det gör mig inte så mycket. För då har vi SO. Den tråkigaste lektionen)
för jag ska till tandläkaren!!! BLÄ!
HAr inte varit där på två år.... Men det har alltid varit två år emellan varje tandläkartid för mig.
Jaja, nu ka jag fortsätta med att slappa!

/Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback