Sjukhus

Inget bloggande för jag är på sjukhus. Åkte till akuten i tisdags med andningsproblem. Fick ta blodpro och halsprov och sedan stoppade dem ner en kamera genom min näsa och fotade min hals. Var tvungen att stanna över natten.
skulle få en nål i armvecket och det gjorde såååååååå ont! Det gick inte så dem gjorde om det fyra gånger! En gång utan bedövning! Fick det idag också. Dem har tagit fyra blodprov nu och stoppat ner slangar i min näsa! Det är hemskt!!! Har dropp typ två gånger om dan tror jag med penselin. Och hostar mkt.
Får snart svar om det e influensan och när jag får åka hem.
/Elvira


Kommentarer
Postat av: Elin

:O stackare...<3 Usch D: HATAR att ta sprutor. Krya på dei ^^

2009-11-05 @ 17:08:41
Postat av: sara

vad hemskt, stackare!



(jag är du vet fridas kompis sara ifall du inte visste det^^)

2009-11-06 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback