15 November

Idag åkte vi iväg för att elliot behövde vinterskor,
då köppte jag också en ny dagbok!!!
Den e jättefin, lila och vit!
Sen har elle haft sin bästis ask här idag och nu e mormor o martin här.
Ska bli kul att komma till skolan igen och träffa kompisarna!
Har inte vart i skolan på två veckor ju!!!

Och det är 4 dagar kvar tills jag ska gå på new moon premiären!!!

Har blivit lite bloggande denna vecka men jag har ju vart sjuk och pluggat typ asmkt.
Det blir mer nästa vecka!


OJ! kom just på att jag lovade lägga ut bilderna från när elin va här!
Dem kommer imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om en bodyshop tävling som jag har på bloggen. Skulle bli glad om du ville delta. Här är direkt länken till tävlingen: http://www.minnies.se/startsida-/kategorier/taevlingar/503-taevling-bodyshop.html



Kram Minnie :)

2009-11-15 @ 19:57:49
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback