nooo... KAlle död.

I frdags ringde pappa till mig och sa att Kalle hade dött.
Kalle var mitt marsvin.
Han bleev 7 år (90 i djurår)
Så han blev veldigt gammal.
Men jag har ett till marsvin.
Putte.
HAn och Kalle bodde hos farmor och farfar innan för att mamma var alergisk och sen när hon och pappa skildes
köppte pappa Saffran.
Men nu ska putte få bo i mitt rum!
TA hand om honom helt själv.
Om han blir ledssen sen och vill ha sällskap ska jag köpa en till.
Lillen.
När jag hade köpt Putte (4år sedan) Ville jag haett tredje marsvin. Som skulle heta Lillen då.
HAn e vit med små bruna fläckar.
Jag hade ett gossedjur somm var ett marsvin, hette Lillen och var i dem färgerna.
Vi ska begrava Kalle i våran trädgård i vår.
MAmma och jag köppte ett hjärta igår som jag målade rött och klistrade fast små kristaller som var förmade som ett K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback