New Moon och Twilight, skansen, honey... Men framför allt! Twilight och New Moon!

Någon mer som inte orkar vänta till typ 20 november!? INTE jag iaf! NEW MOON kom ut i morgon istället! PLEASE!?
Typ alla har ju sett trailern men jag tröttnar inte! Har sett Twilight typ 15 gånger och får inte nog! GUD jag tror jag dör!
Har snart läst ut twilight4..... FAN!

Imorgon skulle vi åka till skansen på elevensval med skolan, men det blir nog regn så vi har röstat fran 2 filmer vi ska se.
Första e typ dansfilmen HONEY (har aldrig sett den) och killarna vill typ inte se den de kallar den för tjejfilm....? Men iaf då ska de vara i gympasalen och typ sporta.....BORING!
Och efter den filmen ska vi of course se TWILIGHT! Vi ska ha med oss matsäck. Ska fråga om jag får sushi? Och vi får ta med oss glass, godis, läsk m.m.
Snask och Läskeblask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback