Gissa var jag är? I NICE!!!!

 Dansar med hästar!

Halloj där hemma! Just nu e jag i Nice Franska Rivieran! Jippey!!! Solen skiner hela tiden! Vågorna e helt galna och 1 meter höga!!!! BAdar i poolen på morgonen klockan 10 och senare på dan på den långa strandpromenaden Promenade Des Anglais. Härligt! Har köpt över 11 vykort vi ska skicka till nära och kära!
Mina dagar här:

I fredags gick vi upp klockan 4 för att åka till arlanda. Vi åkte direkt flygplan i 4 timmar hit. Vi fick komma in till vår lägenhet klockan 2, så vi gick runt och fikade lite m.m. sålänge. Första dagen badade vi i poolen och åt middag ute.
Igår tog vi ett dopp i poolen och sedan gick vi runt lite här. I en park fanns det en karusell vi åkte. (se bild) Pappa och Elle, Tommy, jag var i Nices största leksaksaffär i en halv timme (iaf Tommy o jag) men sedan (medans Elle o Daddy stanna kvar där) gick T och jag runt och kolla efter kläder! Hitta en snygg illrosa hårsnodd med två blommor på och ett skitsnyggt linne i samma färg, en blommig klänning i grönt, brunt, gult! På kvällen gick vi och bada utomhus igen!
Idag har vi badat! Gått runt lite.... OCh jag har köpt en klänning med leopardmönstrat tyg och svarta paljetter!
Lägger ut bilder på kläderna imorgon!

Skriver mer imorgon.
Här e mer bilder:


  -Försvinn int med vågorna!

 Tjoho!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi vad kul! Ha det superbra! Ses om en vecka :D

2009-06-14 @ 22:29:25
Postat av: N O E S C A P E

ÅÅHH!! Lyx Elvis, LYX! :)

Du verkar ha det riktigt skönt och roligt, hoppas du får en superNICE dag!

KRAMAR & PUSSAR! :))



2009-06-16 @ 10:19:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: fridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hej Elvis! Gud vad jag saknar dig! Du verkar ju ha det det BÄST i Nice! Det ser jättehärligt ut där.

PS: Vilka snygga kläder du har fått! Längtar efter att få se dom! Njut nu av vädret gullet!

Saknar dig! Puss!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 14:19:02
URL: http://ifrida.blogg.se/
Postat av: Ctina

aaaavis är jag :O

HOPPAS DU HAR DET BÄST! Vi ses snart :)



kram

2009-06-20 @ 17:01:39
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback