Tjejmiddagen!


HEJ! Har sovit över hos farmor o farfar inatt!
Slänger in lite bilder.

Tjejmiddag:
Okej ni får inte se bilderna från festen nu men kanske ikväll. Har inte lagt in på datorn än....
Cissi o jag skulle fixa iordning hos mig innan alla kom så vi letade efter madrasser. (det var en sovaöver) Vi hittade bara två. Hm, vad skulle Frida sova på???? Stackars Frida! Det första vi kom på och det smartaste var att ta soffkuddarna och sätta ihop dem med ett lakan! Frida sa att det var mjukt men lite jobbit. Kuddarna typ åkte iväg hela tiden...
Elin o Frida kom. Vi tittade på lite videoklipp på youtube sedan åt vi mat. Snackade lite och gjorde två lekar! Gick promenad och fotade lite! Hoppade studsmatta m.m.
Det va iaf så kul!

Igår var jag hemma hos Elin. Vi badade oxå då. Blir det fint väder idag badar vi igen! Solen skiner nu men det ska typ bli regn? Ska till Elin iaf ikväll på kalas. Hennes bror Axel fyller år.

Snart e veckan slut men oxå sommarlovet..... Tiden har gått så fort!

Lägger kanske in bilderna sen.....


Kommentarer
Postat av: Make Up Store tips

haha härlig bild!

2009-07-16 @ 13:11:25
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Åh jag gillar verkligen din blogg! ♥



Ska vi följa varandra via bloglovin?

Puss ♥

2009-07-16 @ 14:26:00
URL: http://memilly.se
Postat av: N O E S C A P E

Åh, så härlig bild på Elle! ;D

sv:Tack för din röst eeeeelvis!

Men Elvis, RING MIG!! Jag har ringt dig 10000000 gånger men ingen har svarat :(



ELVIS!! Kollla mitt senaste inlägg( Wanna hear a secret?) KRAM!!!

2009-07-16 @ 19:16:03
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback