skridskor

Hej!
Igår åkte vi skidor på golfbanan pappa och jag.
-fick jätte mycket snö i skorna!
Samtidigt åkte elliot och farfar pulka.
Sen när vi kom hem var vi ute på tomten och gjörde två snögubbar och en snölykta.
Sen gick vi in till farmor o farfar för att äta soppa.

När jag gjorde snölyktan var tommy(min farbror) borta och gjorde en snögubbe.
Sen så kom han mot mig, och tog en pinne och vifftade med den över mina snöbollar.
Då kasstade jag en snöboll på honom, och han gjorde sönder mina!
Jag blev skitsur och kasstade en snöboll i hans hår!!!!
Jag åkte spark sen! -Så roligt!!!!!!!!

Idag ska elin komma och vi ska åka skridskor då.
Sen kommer mamma och hämtar mig kl.4

Kommentarer
Postat av: noescape

Sv: hahah ok ;)

Juste Frtjoff,hiihi

2009-02-23 @ 17:46:57
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback