God Jul!

Jag har fått jättebra julklappar!!! Har tyvär inte hunnit byta med två kompisar men jag får komma förbi kanske imorgon. Hos mamma fick jag inte alla mina julklappar för att vi ska till mormor på annandag jul och fira då. Men jag har fått en stor låda med pyssel, presentkort(mycket, om man räknar med dem jag fick igår(min födelsedag) så har jag sammanlagt 2150kr att handla för!), filmer, photoshop, morgonrock, nagelsaker, smycken, kamerablixt och väska, skivor m.m.!!!!! Men jag ska ju få meeeer!!!!
Haha, saffran fick en sån där gris som grymtar! Har tänkt köpa den förr men hon biter ju sönder allt hon får på 2 sekunder så vi har väntat... Och i början trodde hon det var en valp och slickade den men sen bet hon sönder nosen...


Hoppas att ni får en rolig julafton!


Kommentarer
Postat av: Sara

Elvis, är du hemma hela jullovet?

2009-12-25 @ 12:25:22
Postat av: åsa

God jul! vilka finna klappar d fick! Jag fick en egen mii dator som bara väger 1 kilo =D

2009-12-25 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback