29 Oktober

Hej hej! Nu ska jag snart gå och lägga mig men jag hinner slänga in ett kort inlägg!

Imorgon så ska vi åka iväg och träffa julia, tuva, albin o christer. Sedan på nyårsafton kommer vi vara hemma hos min farbror och jag kommer att ta med mig min kamera då! Har shoppat en ring idag och en vit blus från gina tricot som jag ska ha på mig då! Och på måndag så ska jag hem till cissi!

Idag åkte jag ju och shoppade i sollenuna centrum. Det var första gången jag var där efter att dem har byggt om. Gillade det inte förut men det va bättre nu! När jag kom hem åt vi taccos och såg på ugly betty. Synd att dh e slut men det börjar ju snart igen! Kan knappt vänta, det va sååå spännande!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback