Ja ja jag vet att det är hur svårt som helst att vinna...

Okey, hur många personer som helst är med i tävlingen hos Foki
,och jag vet att man troligen inte kommer att vinna,
men jag vill iaf testa! Bara för kul!
Och föratt jag vill vinna den där söta hello kitty  telefonen!!!!

Tävlingen är som jag sa hos foki.
Vinner man får man välja vad man vill på gadgetgirl.se!
Och jag vill ha hur mycket som helst den söta hello kitty telefonen!
Den jag vill ha e den som är högst upp på den stora bilden!

Jag vill VINNA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-25 @ 19:25:13
Postat av: Anonym

Elvis, tro på att du redan har vunnit!

Då kommer du vinna. Don't ever stop believing.

Det är det som är The secret. ;)

//CC

2009-08-25 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback